Selasa, 23 November 2010

something is going to blow


What do you feel if you can't show who you are? i mean who really you are and what's you capability on something. . It's like something going to throw up and blow up, but you can't do it. You know your capability, you know what will you do, you know what should you do. Just because of the unfortunate condition, so you can't show them up. 

Living in the in-objection situation which more respect with the physically look like. When all this people doing the unfair and discrimination, so how about the fortune for the discriminated person. They will be eliminated from the existence. Yes, it is. That's what i'm feeling. I'm eliminated because of people giving special and different treatment to another person that i know she is not better than me. 

That's real. I'm trying not being childish, but i think i can't. Come on Nash, be adult, be grow up, you have to be better than she is, that's the thing that I know for now. Sesak rasanya seperti ini. Aku ingin mengakhiri ini dengan segera. Hanya bertahan dan berpikir positif dan secara rasional. Ya, mungkin hanya itu yang bisa kulakukan. Aku bisa.. aku bisa.. aku bisa... Merenung sembari memikirkan apa yang akan terjadi di masa yang akan datang dan paa yang harus kuperbuat. Merintis angan - angan untuk sekarang dan nanti. Aku tau apa yang kuinginkan, aku tau apa yang harus kulakukan. Don't be a naive person. You know what you should, so do it. ( 02.08 p.m. at lbh yogyakarta... mbak tuti bro room's )

Tidak ada komentar:

Posting Komentar